PDA

View Full Version : World's worst Emcees



LOCSOFAST
12-18-2003, 08:33 PM
Ok I got this idea from the song title thread…
What are the worst artist hip-hop or rapp ever.
One per posts please….
I’ll start with

Snow, who sang “the informer”

I was otflmbao for 30 min. when I found out it was a serious song. I thought it was like a
Parody or something…

If you all have any ideas to make this funnier please insert them…

p.s. did he really say "I lik ya boom-boom down!" ? LOL

*SupaSista*
12-18-2003, 08:50 PM
I WOULD HAVE TO SAY.......

Vanilla Ice... i mean...he was cool, for what he was worth {not a damn thang!} but as far as being an emcee!!! that fool sucked major donkey butt!!! {and that's just from a real lover of MC's}

phatlipps1
12-18-2003, 09:00 PM
Nelly

Fifty Cent

Loon

Mase

Kid Rock

LOCSOFAST
12-18-2003, 09:14 PM
Originally posted by phatlipps1@Dec 18 2003, 05:00 PM
Nelly

Fifty Cent

Loon

Mase

Kid Rock
A tru hip-hop head… dat’s wut’s up phatlipps…
Maybe I should have seperated rapp and hip-hop

I am going to add…
Fa-ba-lo-us , (Mase’s slightly faster replacement)
Nuf said’

phatlipps1
12-18-2003, 09:38 PM
Originally posted by LOCSOFAST@Dec 18 2003, 02:14 PM
I am going to add…
Fa-ba-lo-us , (Mase’s slightly faster replacement)
Nuf said’
How I forget that fool?

AND

P DIDDY!

LOCSOFAST
12-18-2003, 09:53 PM
“How many real hip-hoppers are in the place…?”
There's gotta be more... right phatlipps?

Next up or down
Shaq O'Neal- stick to ballin' b!

ReddyLoques
12-19-2003, 01:16 AM
Camron (n the whole damn dip set)
50 cent
murphy lee
lil wayne
(baby) the cash money millionaires
master p
bonecrusher
memphis bleek
beenie segal
ja rule
charlie baltimore

ohhhhhh i could go on and on and on.. trust me

IrisDaVirus
12-19-2003, 01:40 AM
I can't stick to just one. There's so many of them. Here's the ones who suck the most IMO:

Baby of the Cash Money Millionaires
Master P
Mase
Vanilla Ice - dude had a tight flow, but he was the most pathetically overexposed rapper in history. When you can outdo MC Hammer and Milli Vanilli in the overexposure department, that's bad. :lol

Fauryn78
12-19-2003, 04:00 AM
all of the above mentioned, and that my neck my back girl...


Does she even count as an emcee?

Azure
12-19-2003, 04:03 AM
Silkk da Shocker


Azure :bubble

tjolims
12-19-2003, 04:23 AM
Originally posted by LOCSOFAST@Dec 18 2003, 03:53 PM
“How many real hip-hoppers are in the place…?”
There's gotta be more... right phatlipps?

Next up or down
Shaq O'Neal- stick to ballin' b!
In that vein...Kobe Bryant. Did anybody hear that one?

Also, Wyclef :duck. David Banner. And who's that fool breaking up the city like Godzilla in his video? Someone needs to tell them all that emcee's do not live by catchy hooks alone.

ValleyOfDecision
12-19-2003, 04:29 AM
:lol :lol :lol :lol

Y'all said all the ones I was thinking of. And @ Fauryn - that wack heffa's name is Kya. "My neck, my back... Her rhymes ARE so wack..." :smug (my version)

Sekhmet
12-19-2003, 05:22 AM
Taking it back a ways: Young MC

Also: Brian Austin Green (from 90210) :rolling , Nick Cannon, ...Shoot! Let's just say all actors and ballers!

Sykee
12-19-2003, 09:01 AM
Gotta agree on that heffer Kia, but damn, Fitty does smash it.

LOCSOFAST
12-19-2003, 01:49 PM
LIL KIM
FOXY BROWN
ANGIE MARTINEZ (STAY ON THE RADIO)
HURRICANE GIA
AMIL

JA RULE

(SORRY LADIES)

vuqua1
12-19-2003, 02:30 PM
Originally posted by LOCSOFAST@Dec 19 2003, 10:49 AM
LIL KIM
FOXY BROWN
ANGIE MARTINEZ (STAY ON THE RADIO)
HURRICANE GIA
AMIL

JA RULE

(SORRY LADIES)
If you're gonna but Fox Boogie on your list, you may as well list Eve. There's no way Eve is better than Foxxy Brown.


Other than those already mentioned:

Father MC
Master Ace

LOCSOFAST
12-19-2003, 02:56 PM
Originally posted by vuqua1+Dec 19 2003, 10:30 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (vuqua1 @ Dec 19 2003, 10:30 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-LOCSOFAST@Dec 19 2003, 10:49 AM
LIL KIM
FOXY BROWN
ANGIE MARTINEZ (STAY ON THE RADIO)
HURRICANE GIA
AMIL

JA RULE

(SORRY LADIES)
If you&#39;re gonna but Fox Boogie on your list, you may as well list Eve. There&#39;s no way Eve is better than Foxxy Brown.


Other than those already mentioned:

Father MC
Master Ace [/b][/quote]
these are still just opinions, you have every right to add Eve...
but I sure as H%ll ain&#39;t...

Tag Team
69 boys
D-Nice
and that dude that sangs "time to go ta trial"

phatlipps1
12-19-2003, 03:36 PM
I actually dug ja rule back in the HOLLA HOLLA dayz.

I came back to add, though I love him to death, Roy Jones Jr. Keep it in the ring playa.

LOCSOFAST
12-19-2003, 04:17 PM
i&#39;ll add PMD (Parish Smith as a SOLO MC)...

the worst decision in hiphop duo history. (it&#39;s a shame what money can do to one man and not the other man).

phatlipps1
12-19-2003, 04:28 PM
HEATHER B

AFashionSlave
12-19-2003, 04:35 PM
The ones who top my list:

Pete Rock

Smiles and South Star

Praz

Chingy

Coolio

AFashionSlave
12-19-2003, 04:39 PM
Ooops

I almost forgot about Little Zane!

*SupaSista*
12-19-2003, 07:21 PM
y&#39;all know u ain&#39;t right.... honest...but that ain&#39;t right... okay...lemme do some diggin!!!

sowwy!! but SPINDERELLA should have stuck with cuttin&#39; on the 1&#39;s and 2&#39;s... {and i love spin!}

RAVEN SYMONE {that&#39;s what little girls are made of..remember that TRASH!}

okay note the following folks just suck at being an MC...in the TRUEST sense of the term...some of their stuff is aiight, but as far as being an MC...it takes alot! {well in my book anyway}

LIL&#39; ROMEO
fabolous <---WHATTA CLOWN!
silkk da&#39; shocker
LaChat...<---her lyrics are TRASHDICULOUS, however if u want a good laugh...listen closely....
ALL OF 3-6 MAFIA
JaRule
DMX
Baby of Cash Money {although i loooove their stuff}{best line from a cash money song..."whoadie outta line - he git his muth%&^$in&#39; head buss!!]
Gangsta Boo
ShaQ {he was the PITS!}
Allen Iverson....{WHY LAWD...WHY!!??}
bONE cRUSHER
Styles P
Sheek Louche {or however u spell that mess!}
Trick Daddy....
{the ironic part is that I LOVE SOUTHERN RAP!!IT&#39;S SO ..UMMM...COUNTRY!}
OH MY GOODNESS..THAT "NORTH CAROLINA DUDE.. UMM..PETEY PABLO!!!
Timbaland {stick to beats my man!}
Magoo
OKAY..IMMA STOP NOW..BUT I SHALL RETURN!!!

kianga
12-19-2003, 07:43 PM
Master P and the whole No Limit squad
Cash Money
Luke
Nelly
Puffy
Loon
Mase
J Rule(aka TuMX)
Amil
Timbaland
Magoo
Missy(even though her beats are tight, the sh!t she says is super whack!)
Yin Yang Twins
Chingy


Give me time to think of more...

Knottygal
12-19-2003, 07:45 PM
Ying Yang Twins

Khia

Magoo

*SupaSista*
12-19-2003, 07:49 PM
i would have to say i agree with kianga on the missy tip.....

and the ENTIRE NO LIMIT CREW.... hey i like master p {the OLD master p}

lemme ask this question...&#39;WHAT MAKES AN MC GOOD/BAD?&#39; THIS IS ALLLLL OPINION..SO TO ONE PERSON BEING AN MC MAY NOT BE THE SAME AS ANOTHER!

Inspired
12-19-2003, 07:56 PM
Hey did someone already say P-Diddy, well double P-Diddy.

CallaV
12-19-2003, 08:07 PM
Originally posted by ReddyLoques@Dec 18 2003, 09:16 PM
charlie baltimore

I wish she would go learn a trade or something. Clearly rap is not working out for her.

chocol8diva714
12-19-2003, 08:08 PM
Originally posted by LOCSOFAST@Dec 19 2003, 10:56 AM
and that dude that sangs "time to go ta trial"
Lol....you&#39;re talking about Mr. Bigg, LOL

:offtopic Are you from the South? I&#39;m from NC and live in DE and KNOW that no one up here would probably even KNOW of that song (or even some of the words, LOL) BTW, that used to be my song :tiptoe

*SupaSista*
12-19-2003, 08:09 PM
she needs to take that red-pink-purple-fushia crap outta her head.... po&#39; chile!

tdrmaquillage
12-19-2003, 10:08 PM
Danny Boy from House of Pain. I&#39;m sure you have no idea who I&#39;m talking about. That is how bad he is.

- Tania :rainfro

*SupaSista*
12-20-2003, 03:41 AM
i liked that time ta go to trial song...lmao... a buddy of mine used to listen to all that southern rap...and that&#39;s how i got hooked up with that damn lachat....lmao... and... i think EVE is a better MC than foxy...most definitely...an di LOVE D-NICE "takin&#39; out ya suckas and u don&#39;tknow how i did it!" and how did i forget master ace&#39;s WACK ***!!!! <---THAT WAS PROLLY CNESORED! oops!

J J Fad
Sweet T{i think she passed away...sowwy}
Finesse & Synquis <---soul sistahs

i shall return

carboncopysue
12-20-2003, 05:31 AM
Silkk the Shocker--> Listening to him makes me lose concentration! He wraps like a schizo or something.

Joe Budden--> He doesn&#39;t seem to be talking about much of anything, but then again, I&#39;ve only heard that one annoying song "Pump it Up" and his stuff on MH&#39;s "Clubbin" or whatever it&#39;s called.

Jay-Z-->He just seems to rapping about the same old stuff these days, I liked his album "Hard Knock Life", since then it&#39;s been all downhill.

Monica-->Her so-called rapping on her new album sounds like a knock off Missy.

Sue.

ETA: I also really hate Jay-Z&#39;s rapping voice. It sounds like a teenaged boy&#39;s voice, which hasn&#39;t cracked yet (hmm...sorta like Bow Wow :-) ). Maybe that&#39;s his target audience. Oh well.

*SupaSista*
12-21-2003, 05:55 AM
Ms. Dynamite.... SOWWY.... she is wack!

Kadeepoo
12-22-2003, 12:12 AM
Anyone remember Rah Digga?

*SupaSista*
12-22-2003, 02:05 AM
I LOVE RAH DIGGA.... NOW THAT IS A MC... HER FLOW IS HOTT...{FOR A CHICK SHE CAN KEEP UPP WITH THE FELLAS...AND SHE IS GRITTY...I LIKES THAT!}

"SAY DIGGA ..DIGGA...HARDCORE...HARDCORE"

tdrmaquillage
12-22-2003, 04:27 AM
I LOVE RAH DIGGA.... NOW THAT IS A MCI have to agree. I think Rah is pretty tight.

- Tania :rainfro

*SupaSista*
12-22-2003, 04:56 AM
great minds...we think alike!

LOCSOFAST
12-22-2003, 05:45 PM
back to the subject...

Kaddafi, or Noreaga,NORE or wuteva

tjolims
12-23-2003, 02:50 AM
Originally posted by LOCSOFAST@Dec 22 2003, 11:45 AM
back to the subject...

Kaddafi, or Noreaga,NORE or wuteva
See, why do so many people like him? Does he ever say anything real?

Let me also add to my list...

T.I. (a.k.a. Evil Chingy)

all of the Youngbloodz

mrandmrsmer
12-23-2003, 11:25 AM
Back in the day, y&#39;all remember a rap that had the lyrics:

Laid back like a dead fly.
Ya-ha-ya-ha, ya-ha-ha-ha-ha-ha...

:lol Some white guy named the cowboy rapper or whatever his name was.

mrandmrsmer
12-23-2003, 11:27 AM
Originally posted by phatlipps1@Dec 19 2003, 11:28 AM
HEATHER B
:lol I forgot homegirl from The Real World tried to rap. She wasn&#39;t that bad. :lol

mrandmrsmer
12-23-2003, 11:29 AM
Master P. Just never was really feelin&#39; him.

Juvenile and Lil&#39; Wayne and them. :nohuh No shame whatsoever. :lol

vuqua1
12-23-2003, 04:03 PM
Originally posted by mrandmrsmer+Dec 23 2003, 08:27 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (mrandmrsmer @ Dec 23 2003, 08:27 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-phatlipps1@Dec 19 2003, 11:28 AM
HEATHER B
:lol I forgot homegirl from The Real World tried to rap. She wasn&#39;t that bad. :lol [/b][/quote]
:offtopic Heather B was out slightly before The Real World. She was a part of KRS-One&#39;s entourage and laid some tracks with him. Her solo was released after Real World. I kinda liked her.

Anyhoo, I would like to add:

Rob Base

Laluna
12-25-2003, 03:24 AM
OK time out y&#39;all...If Hov and DMX are bad than who da heck is GOOD???? LOL Y&#39;all got me crackin up ova here.

SweetAfrica
12-25-2003, 03:33 AM
Originally posted by Sekhmet@Dec 19 2003, 01:22 AM
Also: Brian Austin Green (from 90210) :rolling
My goodness, I forgot about him - yuck, his flow was sooo weak! <--- can&#39;t even take him seriously.

My vote goes to Kia (My neck my back... :blah)

Evolution19
12-25-2003, 03:49 AM
Originally posted by tjolims@Dec 22 2003, 09:50 PM


T.I. (a.k.a. Evil Chingy)


:lol :lol :lol good description


Lumidee....cannot sing or rap

juelz santana

lil jon and the eastside boys...who are the eastside boys anyway?

lil flip

and all the rest of the people you guys said...

*SupaSista*
12-26-2003, 04:44 AM
Lumidee totally WOMPS!!!

jorjeni
12-26-2003, 05:55 AM
has anyone notice when Ja Rule wears a hoodie or that head band how he looks like one of the teenage mutent ninja turtles?

jorjeni
12-26-2003, 05:56 AM
joey lawrance didn&#39;t he try to rap a song or too?

mellow
12-30-2003, 12:05 PM
Originally posted by naturalme22@Dec 26 2003, 01:44 AM
Lumidee totally WOMPS!!!
Somebody watches RECESS on Saturday mornings! :lol

I actually like Hov and if Foxy and Lil&#39; Kim could talk about something other than their body parts, they would be kind of tight too.

I have to add a vote for Timbaland and Jermaine Dupri -- stick to production fellas.

naijamodel
12-30-2003, 03:49 PM
Originally posted by jorjeni@Dec 26 2003, 06:55 AM
has anyone notice when Ja Rule wears a hoodie or that head band how he looks like one of the teenage mutent ninja turtles?
I DID!!! my friend and I are always saying that! It does nto help that he is always hunched over too.

*SupaSista*
12-31-2003, 06:40 AM
i sho did...

*SupaSista*
12-31-2003, 06:41 AM
Originally posted by mellow+Dec 30 2003, 08:05 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (mellow @ Dec 30 2003, 08:05 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-naturalme22@Dec 26 2003, 01:44 AM
Lumidee totally WOMPS!!!
Somebody watches RECESS on Saturday mornings! :lol

I actually like Hov and if Foxy and Lil&#39; Kim could talk about something other than their body parts, they would be kind of tight too.

I have to add a vote for Timbaland and Jermaine Dupri -- stick to production fellas. [/b][/quote]
:lol I LOVE RECESS!!!!

AND YES SHE TOTALLY WOMPS! :duck

Alas1119
01-02-2004, 03:02 AM
Originally posted by tdrmaquillage@Dec 19 2003, 06:08 PM
Danny Boy from House of Pain. I&#39;m sure you have no idea who I&#39;m talking about. That is how bad he is.

- Tania :rainfro
I know who you&#39;re talking about...singer with the Irish rock/rap group House of Pain who had their biggest hit in America "Jump Around" about 10-11 years ago...

Let me add my opinions to the fray. Lousy MC&#39;s...

Fabulous
P. Diddy
Jermaine Dupree
Khia
Most Southern rappers I&#39;ve heard

sweetnes
01-02-2004, 06:18 AM
and the award for wackest emcee alive goes to...

pharREAL (pharNO) :mad

sweetnes

ps - i like the way southern/midwest/west coast rappers sound. i think that east coast rappers are too overhyped.

chocol8diva714
01-14-2004, 06:52 AM
Anyone whose videos are only played on BET UnCut..........they suck!!! There are too many to name, but y&#39;all know who and what I am talking about!!

mommamaybell
01-15-2004, 11:08 PM
How could yall forget Will Smith!!! His rhymes were cute back in tha day but now he needs to stick to acting(and he ain&#39;t so great at that either).

EarthTones
01-15-2004, 11:46 PM
It would be easier for me to list the MC&#39;s that I think are good!

But I can&#39;t step up outta this thread without mentioning that I really wish Puffy would stop rapping.

Please Puffy, put down the mic and stay behind the boards!

Geminibrown78
01-16-2004, 12:07 AM
Magoo and Pras hands down